Biblioteca Județeană "V.A. Urechia" Galați
Catalogul conține  734306  titluri și  1109985 exemplare

sociologia comunicării

Subiect Tematic: sociologia comunicării
Lucrări: 273 lucrari in 277 publicatii in 4 limbi
Comunicare şi negociere economică de: Păunescu, Coriolan, scriitor, publicist, inginer (1945-2022) (Text tipărit)
Comunicare : Relaţii publice de: Păunescu, Coriolan, scriitor, publicist, inginer (1945-2022) (Text tipărit)
Comunicare şi conflict de: Arsith, Mirela (1956-2021) (Text tipărit)
Analiza tranzacţională : Instrument de comunicare şi evoluţie de: Cardon, Alain; Lenhardt, Vincent; Nicolas, Pierre DUP_1 (Text tipărit)
Comunicare organizaţională : Anul II, semestrul I de: Arsith, Mirela (1956-2021) (Text tipărit)
Cenzura în spaţiul cultural românesc de: Petcu, Marian (Text tipărit)
Arta de a comunica de: Popescu, Dan DUP_2 (Text tipărit)
Comunicare şi negociere în afaceri de: Nistor, Costel (Text tipărit)
Comunicare şi negociere economică de: Păunescu, Coriolan, scriitor, publicist, inginer (1945-2022) (Text tipărit)
Arta de a vorbi în public de: Pacout, Nathalie (Text tipărit)
Subiecte
stilistică literară ironie mimică proiecte didactice mică enciclopedie stereotipuri postcomunism război psihologic ţigani (România) istoria cenzurii (România) bloguri eseuri mediatori psihologia negocierii ontologie sex consum de droguri tactici de negociere post-comunism succese în negocieri bune maniere pedagogie interculturală transparenţă filosofie morală note de curs relaţii de serviciu limbaj de comunicare analiza discursului literatură română studii sociologice politică românească mesaj fond Galaţi conversaţie şi comunicare jocuri de rol cenzură limba şi literatura română site-uri de socializare societatea informaţională interdicţii redactare texte didactică cenzura în România publicitatea opiniilor învăţământ universitar dinamică culturală aspecte sociologice comunicare didactică motivaţie şcolară limbajul gesturilor editare text analiză sociologică limbaj (cultură) radiodifuziune reclame conflicte interpersonale morală familială sociolecte canal de comunicare campanii electorale relaţii publice psihosociologie ştiinţele comunicării ştiri de televiziune hermeneutică expresia corporală a caracterului mass-media(istorie) vorbire în public psihologie individuală folosirea corectă a limbii teorie informarea maselor limbaj social simbolistică enciclopedie ilustrată antropologie filosofică marketing programare neurolingvistică raţionalism (filosofie) mass-media (prezentare istorică) reputaţie socială manipulare prin mass media România eul limbă psihologia adolescentului morală strategii de negociere stratageme comunicaţionale 1996 publicitate tehnici de cercetare ziare locale televiziune română informarea publicului organizaţii politice dicţionar bilingv caiet de seminar jurnalist comunicare mediatică psihologia comportamentului personalitate recenzii S.U.A. (politică) manuale impact votare Europa etică jurnalistică strategii de comunicare tehnologia informaţiei (IT) organizaţii militare Uniunea Europeană (UE) tehnologii digitale prezentare istorică informaţie percepţii oratorie socializare limbaj etica semiotica publicităţii dialoguri teologice politică internaţională rezolvarea conflictelor armă neconvenţională propagandă blogosferă război informaţional publicitate politică şcoli sociologice depozit legal audiovizual lucrările conferinţei istoria gesturilor monografie minorităţi (Europa) comunicare pe Internet expresia corporală şi trăsăturile de caracter organizaţie militară morală socială informare dependenţă de droguri televiziune metodica predării literaturii române Galaţi (tipografii) adevăr campanie prezidenţială personalia teoria comunicării King, Larry negocieri în afaceri povestiri digitizare Gl-Bj/2016 expresie corporală conferinţă internaţională psihologia comunicării managementul reputaţiei expresivitate comunicare organizaţională retorică influenceri responsabilitate socială relaţii cu publicul creatori de mituri arta convingerii mijloace de comunicare estetică eră digitală fond Basarabia expunere dezbateri publice limbi vorbite strategii de promovare vot manipulare societate de consum limbaj nonverbal publicistică teoria cunoaşterii personaje literare canale de comunicare comunicare în grup societate şi informaţie limbajul corpului negocieri învăţare pandemie teoria informării semiologie învăţământ superior conducere consumatori de droguri referat limbajul trupului prevenirea conflictelor psihologia zvonurilor România (mass-media) exprimare scrisă dicţionare sociologia comunicării virusul SARS-CoV-2 sociologia mass-media spaţiul public percepţia informaţiilor manual de sociologia comunicării arta conversaţiei falsuri comportament managerial semnificaţia gestului programe de calculator psihologia sexelor dicţionar englez-român limbajul vorbirii comunicare umană bibliografie de referinţă interculturalitate religie ortodoxă zvon femei Facebook biserică şi societate relaţii sociale jurnalişti obiectivitate influenţare comunicaţională tranzacţii întrebări şi răspunsuri dezvoltare spaţiu public (comunicare) comunicare instituţională relaţii interpersonale YouTube tehnici de comunicare comunicare simbolică comportament deviant sisteme de comunicare arta de a vinde discursuri publice utilizarea limbajului scriere alegeri (România) gest jurnalism Evul Mediu psihologia vânzării efectele televiziunii teoria statului personalitate dificilă armată perspective psihologia limbajului ştiri false manual pentru studenţi învăţământ primar literatură italiană percepţii oculte referate frică aspecte sociale ale mass-media Galaţi-personalităţi ştiinţe politice psihologie socială prezentare arme neconvenţionale comunicare politică tehnologii de informare organizarea lecţiei lingvistică aplicată aspecte psihologice aspecte morale înţelegere scriitori italieni succese teorie militară discurs public procese de comunicare relaţii interumane informaţii citire rapidă metode de predare gesturi articol (gen literar) influenţarea opiniilor eul şi societatea lingvistică media filosofie practică ghid practic morală şi societate manipulare prin cuvinte sociolingvistică cărţi în limbi străine jurnalism de investigaţie lideri manual de ştiinţele comunicării 1990-2019 reţele de socializare Galaţi (edituri) opinie publică reţele sociale metodica predării sondaje argumentare audienţe TV război produse dezvoltare personală viaţă socială presă locală semiotica glumei cercetare carieră semnătură autograf violenţă mesaje actori simpozion internaţional comportament nonverbal limbajul comunicării controlul informaţiei didactica literaturii române mesaje subliminale sociologia civilizaţiilor 2020 eul (psihologie) teste de evaluare comunicare globală Europa (sociologie) presă scrisă psihologia copilului ştiinţa informării consumatori de servicii minorităţi din Europa dezvoltarea personalităţii limbaj politic ştiri metodică didactică cultură Gl-Bj presă zvonuri percepţii sociale filosofia limbajului Kara-Murza, Serghei Gheorghevici audienţă comunicare nonverbală interculturalism societate anii '90 psihologia relaţiilor interpersonale radio negocieri comerciale praxiologie violenţă mediatică căsătorie limba engleză manual universitar sociologia culturii opinie publică (manipulare) război neconvenţional învăţământ preşcolar epistemologie analiză tranzacţională influenţarea opiniei publice lucrările simpozionului discursuri candidaţi la preşedinţie 1989-1999 comunicare în organizaţii militare România (politică) Galaţi-tipografii comunităţi virtuale comunicare şi negociere ghid sexualitate teledifuziune arta comunicării mass-media pragmatică tehnologii de comunicare sociologie tehnici agenţii de presă succese în afaceri etică biserică ortodoxă informaţii pe Internet comportament strategic abilităţi de comunicare emisiuni TV dicţionar român-englez distorsiuni oameni politici români reportaje minciuni campanie metode de cercetare discurs comunicare şi educaţie Occident investigaţii jurnalistice mediator comunicarea informaţiei aspecte sociale comportament politică publicitate pe Internet etnopsihologie exprimare verbală discursuri radiofonice studii de caz (tehnici de comunicare) tipologie tăcere (filosofie) tipuri de comunicare persoane dificile branding mijloace de informare afaceri discurs educaţional probleme sociale procesul comunicării simboluri semiotică efectele comunicării lingvistica textului minorităţi naţionale etică profesională prezentări comunicare orală text bilingv engelz-francez actorie dezinformare femeia şi societatea România (sociologie) politeţe sociologie politică sociologie educaţională mass-media română integrare europeană comunicare scrisă arta vorbirii comunicare socială etnologie platforme on-line educaţie multietnică societate informaţională sec. 19-20 Europa de Est 1989-... NLP conflict partide politice compromis articol teoria comunicării politice depozit legal local comunicare publică informatică (aplicaţii) tehnici de negociere succes antropologie concepte fundamentale bârfă tipologia presei actor societate medievală succes în afaceri curs universitar rapoarte autocontrol conflicte succes profesional autoritate Republica Moldova persuasiune limbaj convenţional relaţia profesor-elev justiţie socială putere politică propagandă politică viaţă de familie deontologie comunicare interpersonală limba română comunicare reprezentări sociale psiholingvistică limbajul imaginii toxicomanii arta cuvântului presă românească alegeri prezidenţiale alegeri electorale emoţii management social datoriile soţilor semiotica gestuală semnătură autograf: Tudor, Raluca armată (comunicare) tehnica comunicării cunoaştere ştiinţifică civilizaţie medievală sistem electoral succes comercial educaţie interculturală interviuri arta scrisului comportament social ascultare Galați (personalități) morală profesională etica afacerilor gestică imagologie software sociopsihologie limbaje leadership organizaţii comunicare online dicţionar de comunicare psihologia publicităţii exerciţii de comunicare Internet istoria comunicării limbaj jurnalistic cultură şi comunicare etica comunicării identitate raţionalitate calitatea informaţiilor emisiuni radiofonice simpozion ştiinţific filosofie conducerea afacerilor lucrările conferinţelor droguri (dependenţă) artă militară comunicare în masă ştiinţa comunicării administraţie publică locală comunicare în afaceri comunicare interculturală sentimente practici comportament colectiv valori culturale conversaţie planuri de campanie psihologie psihologie comportamentală campanie electorală metode didactice semiotica naraţiunii imagine
Vă rugăm să schimbaţi parola